Telefonování z Excelu

Telefonování z Excelu je vhodné pro malá call centra. Není třeba kupovat drahý databázový systém, stačí Excel. Ten je cenově dostupný a většina lidí s ním umí zacházet. Pro provoz v malém call centru si Excelem vedoucí pracovník pohodlně připraví data pro telefonování.

Tip: telefonní hovory je možné na PC i nahrávat.
obr Dialog "Telefon" je modální okno. Detail historie volání je na tomto obrázku skrytý.
Podrobnější popis v návodu k použití.
obr

Celkový pohled na obrazovku po stisknutí tlačítka "Zavěsit". Operátorka v tuto chvíli vybere stisknutím tlačítka "povinný" výsledek volání. Dialogové okno "Telefon - výsledek volání" se zavře a je možno zapsat "Výsledek rozšířený" - libovolný text. Do listu se údaje zapíší až v okamžiku přemístění na jiný řádek (zápis, pak přemístění). Na tomto obrázku je detail historie volání neskrytý (vpravo nahoře).
Podrobnější popis v návodu k použití.



-MK- © 2011.-09.-09. Telefonování z Excelu